Хоча й на вихідні тягнулася до Кирилівки багатокілометрова пробка з автомобілів охочих потрапити на курорт, все одно не відчувається того повнокровного життя, як приміром торік. Та й хто пам'ятає, щоб у середині липня на базах, на воротах дворів жителів селища висіли таблички про запрошення на вільні місця.
Добре почувають себе великі елітні заклади відпочинку, де місця зайняті та заброньовані на перед. У закладах же середнього класу наповненість хіба що у вихідні лише процентів 70 максимум. З приватним сектором, де часто квартири розташовані далеченько від моря, справи набагато гірші.
Як свідчать чисельні дописи у соцмережах, наші спостереження та коментарі наших інформаторів у гонитві за клієнтами закладів громадського харчування набагато знизили ціні на свої меню. Дрібний бізнес взагалі перебирається на пляжі. Це не тільки дрібна торгівля, а й практика приготування безпосередньо, приміром на центральному пляжі їжі на замовлення споживача. Тут же, приміром, варять у великому казані кукурудзу, вартість на яку останнім часом впала на половину – до 20 гривень.
Морепродуктів на пляжах - теж море. Ось тільки треба бути обережнішими прикупівлі. Варто завжди вимагати сертифікати якості, що підтверджує законне придбання морепродуктів у тих, хто дотримується технології їх приготування та зберігання.
Всі у соцмережах підкреслюють відсутність у пляжників захисних масок від коронавірусу. Практично не користуються ними в інших місцях скупчення людей.